תוצאות החיפוש שלך

השקעות נדל”ן בחו”ל

פורסם ע''י ישראל ב דצמבר 19, 2023
0

בעוד ששוק הנדל”ן המקומי מוצף בהיצע ומחירי הנכסים מסרבים לרדת, משקיעים רבים פונים אל שוק הנדל”ן העולמי לביצוע השקעותיהם. אם גם אתם חשבתם לשקול את האופציה של השקעות נדל”ן בחו”ל, בהחלט כדאי שתחשבו על כך ברצינות רבה, אך קודם לכן הרשו לנו לחלוק עימכם מידע ומספר טיפים, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

האם כדאי להשקיע בנדל”ן בחו”ל?

השקעה בנדל”ן בחו”ל היא אפיק השקעה בעל יתרונות רבים שאותם כדאי להכיר, אך לצידם ישנן גם מספר חסרונות שאותם יש לקחת בחשבון גם כן.

היתרון הראשון והמשמעותי מכולם הוא יתרון המחיר. בעוד שבארצנו הקטנטונת מחירי הנדל”ן גבוהים בצורה משמעותית, בחו”ל תוכלו למצוא אפשרויות של נכסים למכירה בטווחי מחירים נוחים יותר, גם למי שהונו העצמי אינו גבוה במיוחד. לעומת זאת, מי שהונו העצמי גבוה יוכל להרוויח מאפשרויות הנדל”ן בחו”ל, משום שעשויה להיות בידו האפשרות להשקיע ביותר מנכס אחד בבת אחת.

יתרון נוסף בביצוע עסקאות נדלן בחו”ל הוא האפשרות לבחור את מיקום ההשקעה בהתאם למיסוי המקומי. כלומר, ניתן לטייב את התמורה להשקעה באמצעות בחירת מיקום שבו המיסוי קל יותר מזה שבארץ או בבחירת מיקום שבו ישנו הסכם מיסוי עם מדינת ישראל.

יתרון שלישי הוא אופציות הנכסים הרבות שמהן ניתן לבחור. כאשר בוחרים בהשקעה בחו”ל אפשרויות אפיקי ההשקעה הופכות גדולות פי כמה מאשר האפשרויות המוצעות בשוק המקומי, בין אם מדובר בנדל”ן מסחרי או נדלן למכירה שהוא פרטי ואולי בכלל תבחרו להשקיע ביחידת נופש. אפשרויות הבחירה הרבות מעניקות גם גמישות כלכלית רחבה המאפשרת גם למי שאינו יכול להשקיע בארץ – להשקיע בנדל”ן.

אחד החסרונות הבולטים של אפשרות ההשקעה בנדל”ן בחו”ל הוא כמובן העובדה שהמשקיעים אינם יכולים להיות בקרבת הנכס בדרך קבע. אך לבעיה זו יש פתרון בדמות שכירת שירותיה של חברת ניהול לניהול הנכס במקום. חברת הניהול יכולה להעניק תחושה גדולה יותר של שליטה וכמובן ביטחון.

כיצד ניתן להשקיע בנדל”ן בחו”ל?

כדי להתחיל את דרככם כמשקיעים בנכסי נדל”ן בחו”ל, מומלץ לפנות לשירותיו של משרד תיווך מקצועי, המתמחה גם בתיווך של נכסים בחו”ל. מתווך הנדל”ן יוכל לסייע לכם לאפיין את סוג הנכס שבו יהיה לכם הכי משתלם להשקיע. משרד התיווך יוכל להציע לכם אפשרויות נרחבות של דירות למכירה או סוגי נכסים אחרים, לפי הצרכים שלכם ויכולת ההשקעה שלכם.

עבור קניית דירה בחו”ל או רכישת נדל”ן מסחרי בחו”ל תזדקקו גם לליווי של עורך דין המתמחה בסוג זה של עסקאות, אשר יבחן את החוזה המוצע בקפדנות, כדי לאתר כל סעיף אשר עשוי להפוך את ההשקעה לבלתי הוגנת או בלתי משתלמת. בנוסף, עורך הדין יוכל לכוון אתכם בצורה מעמיקה יותר אודות פן המיסוי במיקום שבו אתם מתכננים לעשות את ההשקעה שלכם. משרד התיווך יוכל לסייע לכם למצוא את עורך הדין המתאים ביותר עבור אפיק ההשקעה שבחרתם, לבחינת כל ההיבטים המשפטיים הכרוכים בו.

כמו כן, משרד תיווך נדל”ן מקצועי יוכל לספק לכם את כל הבדיקות הנדרשות על טיבו של הנכס, באופן אובייקטיבי, שאינו מושפע מצידו של המוכר. כך תוכלו לדעת כי אתם משקיעים בנכס מתוך שקיפות מלאה.

היכן כדאי להשקיע בנדל”ן בחו”ל?

כפי שציינו כאשר אתם רוכשים דירות להשכרה או נדל”ן מסחרי למכירה בחו”ל, העולם יכול להיות מגרש המשחקים שלכם ברמת האפשרויות הרבות שמהן תוכלו לבחור. אך לעיתים כשהאפשרויות רבות כל כך, קל ללכת לאיבוד בשפע. אם כן, היכן כדאי בעצם להשקיע בנדל”ן בחו”ל? ישנם מספר מקומות מומלצים אפשריים:

אפשרות אחת למציאת נכסים להשקעה היא כמובן יבשת אירופה, שבה ישנן מספר מדינות שבהן ניתן לרכוש נכס להשקעה אשר יניב תשואה מרשימה. אם אינכם רוצים להרחיק לכת עד מאוד, תוכלו לפנות למדינות כמו קפריסין או יוון, שבהן תוכלו למצוא יד 2 דירות למכירה או פרויקטים מקבלן במחירים נמוכים להפליא, שאותם תוכלו להשכיר.

מדינות נוספות באירופה שאותן כדאי לבחון הן גרמניה המתהדרת בכלכלה יציבה ושוק נדל”ן יציב, פולין המציעה מיסוי נוח למשקיעים זרים או ספרד שבה מחירי הנדל”ן כעת נמוכים ומאפשרים השקעה אשר תניב כאשר שוק הנדל”ן במדינה ישוב לשגשג בכל כוחו.

אפשרות נוספת היא כמובן לפנות למציאת נכסים להשקעה בארצות הברית, שבה אפשרויות אפיקי ההשקעה רבות מלפרט. כמובן שהשקעה במדינה זו דורשת מחקר רב, משום שכל מדינה בתוכה דוגלת בחוקי מיסוי נדל”ן שונים והתייחסות שונה למשקיעים זרים. לכן, מומלץ לקבל סיוע מקצועי של מתווך נדל”ן המכיר את השוק האמריקאי על כל גווניו, כדי לבחור את מיקום ההשקעה הטוב ביותר.

כיצד תשקיעו בנדל”ן בחו”ל בצורה הטובה ביותר?

כעת משביססנו את כדאיות ההשקעה בנדל”ן בחו”ל וכיצד תוכלו גם אתם לעשות זאת, הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להשקיע בצורה שתניב תשואה מקסימלית.

ראשית הגדירו בצורה המדויקת ביותר מהו ההון העצמי שיש ביכולתכם להשקיע. הגדרה מדויקת של ההון העצמי תסייע לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה לאפשרויות ממשיות שתואמות את המוכנות הכלכלית שלכם.

טיפ נוסף הוא להבין באיזה סוג השקעה אתם מעוניינים. האם אתם רוצים לרכוש נכס אותו תשכירו, בין אם זהו נכס פרטי ובין אם זהו נכס מסחרי. אולי דווקא תעדיפו לרכוש נכס קרוב יחסית, בקפריסין למשל, שאותו תרצו להשביח ולמכור ברווח. סוג ההשקעה הנבחר יגדיר את אופן ההשקעה, את המידע שעליכם לדעת בטרם תשקיעו ובאילו אנשי מקצוע כדאי יהיה לכם להתייעץ.

לבסוף, הבינו כיצד תוכלו לקבל ביטחון מלא בהשקעה שלכם, על אף שמדובר בהשקעה בשלט רחוק. ביטחון בהשקעה הוא הכרחי שהרי מדובר בהשקעת משאבים יקרים ואם תפעלו נכון תוכלו להרוויח כסף רב.

  • בואו למכור איתנו

השוואת מודעות

דילוג לתוכן