תוצאות החיפוש שלך

בטחונות משוכר דירה

פורסם ע''י ישראל ב דצמבר 18, 2023
0

ביטחונות בהשכרת דירה

ישנם מספר גדול של בטחונות אפשריים. החל מהמחאות בטחון, עד ערבים שיחתמו ערבות אישית לחוזה , כלה בערבות בנקאית ואו פקדון מזומן. כמו שכתבתי בפרק 3 , המשמעות שלהם היא  נמוכה אם שלב התחקור לא עבר כמו שצריך.  לקבל פקדון מזומן של 3 חודשים לא יעזור יותר מדי אם אחרי 3 חודשים הסתיים המזומן והדייר עדיין בדירה ולא משלם את השאר.

איזה ביטחונות כדאי לבקש

בשלב הזה חשוב מאוד הנכס עצמו, טיבו, טבעו, טיב השוכרים  והנסיון שלכם.  אם זה נכס במיקום ספקולטיבי , שהדיירים בו אינם בוגרי אוניברסיטאות יוקרה, כנראה שהיכולת שלכם לקבל בטחונות איתנים הם נמוכים.  אם הדירה שלכם ממוקמת בקומה ה 15 של המגדל הלבן בשדרות רוטשילד בתל אביב, כנראה שתוכלו לבקש ולקבל כל ערבות שתרצו.

כלומר , ככל שהנכס יותר אטרקטיבי. הסיכויים שלכם למצוא דייר אטרקטיבי יותר, גבוהים יותר. לכן המשוואה של התשואה עומדת ביחס הפוך לטיב הנכס. ככל שהנכס יקר יותר ואיכותי יותר. התשואה בדר”כ תהיה נמוכה יותר. זאת מכיוון שאיכות השוכרים והבטחון של משקיע בנכס הינם גבוהים. מאידך, רוב הנכסים הטובים ביותר להשקעה טומנים בחובם איזה שהוא סיכון, ולכן, עם הסיכון, גם רמת התשואה עולה. צריך כמובן לנסות ולאזן (כל אחד לפי טעמו ואופיו) עד כמה הוא מוכן לשחק עם בגרף.

  • בואו למכור איתנו

השוואת מודעות

דילוג לתוכן