תוצאות החיפוש שלך

השבחת ערך הדירה בעקבות שיפוץ האם זה משתלם?

פורסם ע''י ישראל ב נובמבר 15, 2023
0

מה משפצים ואיך משפצים?

ראשית, גודל השיפוץ ורמת ההשקעה בשיפוץ תלויה מאוד במצב של הדירה כיום. אם הדירה שלכם נראית טוב בגדול וכל מה שהיא צריכה זה מספר שדרוגים הרי שמצבכם מצוין וגם ההשקעה הכספית לא תהיה כבדה עליכם. במידה וביתכם כבר ישן או שיש בו ליקויים חמורים הסכום שתאלצו להשקיע יהיה כמובן גבוה יותר וכך גם כמות ההשקעה. שנית, עליכם לכוון בשיפוץ למצב הדירה שאתם רוצים, כלומר אם אתם מתכננים דירה יוקרתית ומפוארת בסוף השיפוץ אל תחסכו ואל תתפשרו כי רק ככה תוכלו להגיע לאן שאתם רוצים. במידה ואתם רוצים דירה שנראית טוב אבל דירה סטנדרטית בסך הכל אל תקפצו מעל הפופיק ושפצו את הדירה בהתאם.

ומה עם המחיר?

שיפוץ דירה ככל הנראה יעלה לכם קצת יותר מאשר שיפוץ דירה בעיר רחוקה בצפון או בדרום הארץ, עליכם לקחת זאת בחשבון עוד בטרם תחילת השיפוץ. מחיר של שיפוץ כולל של דירת 3 חדרים למשל יכול לעבור גם את המאה אלף שקלים, תלוי כמובן בסוג השיפוץ שאתם מתכננים וחשוב לקבוע מראש את התקציב הרצוי ולהקפיד על כך שאתם לא חורגים ממנו. שיפוץ סולידי יותר יכול לנוע סביב ה-50 אלף שקלים כאשר שיפוץ כזה לא יכלול שיפוץ של המטבח או חדר האמבטיה אלא בעיקר הוספת קירות גבס וחידוש המבנה הקיים מבפנים.

בחירת איש המקצוע הנכון – השלב הראשון בדרך להצלחה

בשיפוץ הקרוב תצטרכו לעבור מספר שלבים שיקבעו האם תצאו מהתהליך עם חיוך רחב על הפנים או שתצאו מאוכזבים מכך שבכלל החלטתם לשפץ מלכתחילה. השלב הראשון, וכנראה החשוב ביותר הוא בחירת איש המקצוע שיגיע לביתכם ויתכנן אתכם ביחד את השיפוץ. קבלני שיפוצים מומלצים בראשון לציון תמצאו בלי סוף, המטרה שלכם היא לבחון לעומק כל אחד מהמועמדים ורק לאחר שראיתם עבודות קודמות ורק לאחר שאתם מרגישים תחושת בטן טובה לגבי איש המקצוע שעומד מולכם לקבל את ההחלטה. שיפוצים  מתקיימים מדי יום, יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שם בחוץ שישמחו לקבל את השיפוץ בדירתכם, אל תתפתו לבחור באיש המקצוע הראשון שמגיע אליכם וכמובן אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

 

  • בואו למכור איתנו

השוואת מודעות

דילוג לתוכן