תוצאות החיפוש שלך

זאת קרקע ששווה הרבה מאוד כסף וכולם יודעים את זה

פורסם ע''י ישראל ב אפריל 15, 2024
0

המדינה מציעה לתושבי שכונת  רמת אליהו בראשון לציון דירות חדשות כדי לפנות את הקרקע היקרה שעליה הם יושבים.

אבל באיו לא מעוניין בכך. הוא מודע לזכויותיו, וטוען שסירב לחתום על חוזה מול נציגי המדינה שמבקשת להפקיע ממנו את דירתו — כי לא הובהר לו לגמרי על מה הוא חותם ולא התאפשר לו לנהל משא ומתן על הפרטים. “יש משקיעים שכבר הציעו לי על הדירה 1.8 מיליון שקל”, הוא אמר, “אבל אני לא רוצה למכור ולא רוצה דירה אחרת. אם יעשו פה פינוי־בינוי, אני מבקש שייתנו לי לחזור ולגור פה”.

את באיו פגשנו לפני כשבועיים, כשהגיע להתייעץ עם עורך דינו אלעזר עמר, תושב השכונה בעצמו, בנוגע לזכויותיו. “המדינה והיזמים רוצים שאלך מפה כדי שהם יוכלו למכור את הדירה שלי ביוקר”, אומר באיו, “אבל אני לא מסכים. יש לי חברים שהסכימו לתנאים שהציעו להם, והם עוזבים את השכונה. זה חבל”.

ד להמחיש את יתרונות השכונה, שמחירי הקרקעות בה עולים ללא הפסקה, מזמין אותנו עו”ד עמר להביט מבעד לחלון משרדו שנמצא בבניין ישן וארוך דמוי אקורדיון בן קומה אחת בלבד הנמצא בלב המרכז המסחרי בשכונה. המשרד אמנם מטופח ומסודר, אך הכניסה מוזנחת וישנה מאוד. “תראי את הנוף”, הוא אומר, “הנה הים, הנה בית הדיור המוגן אחוזת ראשונים. הכל יפה, קרוב ונגיש, זאת קרקע ששווה הרבה מאוד כסף — וכולם יודעים את זה”.

  • בואו למכור איתנו

השוואת מודעות

דילוג לתוכן