תוצאות החיפוש שלך

רוצים לחסוך כסף במשכנתא? קחו ייעוץ משכנתאות

פורסם ע''י ישראל ב ינואר 15, 2024
0

החלטתם לקנות דירה? מזל טוב! אם לא קוראים לאבא שלכם וורן באפט, אתם כנראה צריכים גם משכנתא.

משכנתא לוקחים מהבנק, אבל עוד לפני שמתחילים בתהליך, חשוב לפנות ליועץ משכנתאות, שיסייע לכם לקחת משכנתא שתתאים לכם. אנחנו מתמחים במתן שירותי ייעוץ משכנתאות שמסייע ללקוחות שלנו במגוון תחומים:

האם העסקה הזו מתאימה לכם?

במסגרת ייעוץ משכנתאות נבדוק האם העסקה הזו מתאימה לכם. גם אם העסקה נראית מצוינת, יכול להיות שהאפשרויות המימוניות שלכם לא טובות. במסגרת הייעוץ נערוך ניתוח מפורט, ונבצע בדיקת סיכונים פיננסים, כך נעזור לכם להחליט האם העסקה כדאית עבורכם.

בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית

משכנתא היא לא סתם הלוואה חד פעמית, אלא תכנית ארוכת טווח שעתידה ללוות אתכם במשך שנים רבות. כדי שהמשכנתא תאפשר לכם לנהל חיים כלכליים תקינים, תמהיל המשכנתא חייב להיות מותאם באופן אופטימלי.

חשוב להבין שישנם מסלולי משכנתא שונים, ואפשרויות רבות לשילוב מסלולים שונים. במסגרת הייעוץ נדע לייעץ לכם מהו מסלול המשכנתא המומלץ, בהתאם לגובה ההחזר החודשי בו אתם יכולים לעמוד ולשאר הנתונים הפיננסיים שלכם.

ניהול מו”מ מול הבנקים

אנחנו נפנה עבורכם לבנקים למשכנתאות, וננהל איתם מו”מ כדי שתקבלו משכנתא בתנאים אופטימליים. במקום שאתם תתרוצצו מבנק לבנק, אנחנו נעשה בשבילכם את העבודה השחורה, ונגיש לכם כמה אפשרויות למשכנתא. על ידי השוואת ההצעות תוכלו לבחור את המשכנתא המשתלמת ביותר.

ליווי במהלך התהליך וקיצורו

חשוב להבין שלקיחת משכנתא היא תהליך ארוך טווח, שיכול לקחת גם חודשים. אנחנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, נסייע לכם לנהל את התהליך ואפילו נדאג לכך שהזמן יתקצר.

איך נעשה את זה? ידע, ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הבנקים מאפשרים לנו לעזור לכם להגיע לדירה במהירות רבה יותר.

ליווי גם בעתיד

קיבלתם משכנתא מצוינת וכבר נכנסתם לדירה, אבל התהליך לא נגמר. את המשכנתא יש לבדוק אחת לשנה, כדי לוודא שאין צורך לבצע שינויים. המצב הפיננסי שלכם ושל השוק עשוי להשתנות עם הזמן, ואנחנו נלווה אתכם גם בעתיד להתייעצות כלכלית לגבי המשכנתא.

 

  • בואו למכור איתנו

השוואת מודעות

דילוג לתוכן